• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
839
Poäng
747
Min har inte uppdaterats, varken betyg eller krediter. Inte heller har Nortmill AB försvunnit, men den har jag avslutat, så bara krediterna uppdateras så...
 

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 125
Mottagna reaktioner
619
Poäng
637
Min har inte uppdaterats, varken betyg eller krediter. Inte heller har Nortmill AB försvunnit, men den har jag avslutat, så bara krediterna uppdateras så...

Men nu börjar nog uppdateringarna rassla in. Efter vad jag minns är det inte bara 00.00 utan det kan komma på lite olika tider. Kan ha fel dock.
 

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 125
Mottagna reaktioner
619
Poäng
637
För mig är det bara betyget som ändrats på två ställen (Kreditkollen och Kreddy, inte under Kreditbetyg). Min inga förändringar på krediterna någonstans ännu. Men Credway (som jag bara hade nollat ännu) borta.
 

lån

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
26 September 2013
Meddelanden
245
Mottagna reaktioner
97
Poäng
257
Jag tolkar det som att mitt kreditbetyg just nu baseras på mig själv utan lån/kreditkort, vilket är roande att se medans det säkert lär fixa sig under dagen. Måste ju vara ett gyllene tillfälle för vissa av er att dra iväg en ansökan så länge kreditengagemanget inte är uppdaterat/nollställt för maj månad
 

johnander

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
5 Oktober 2018
Meddelanden
698
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Jag tolkar det som att mitt kreditbetyg just nu baseras på mig själv utan lån/kreditkort, vilket är roande att se medans det säkert lär fixa sig under dagen. Måste ju vara ett gyllene tillfälle för vissa av er att dra iväg en ansökan så länge kreditengagemanget inte är uppdaterat/nollställt för maj månad



Mitt gick från 46 till 9% men engagemanget stämmer på kreditkorteten o lånen, bara fel datum
 

lån

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
26 September 2013
Meddelanden
245
Mottagna reaktioner
97
Poäng
257
Mitt gick från 46 till 9% men engagemanget stämmer på kreditkorteten o lånen, bara fel datum

Fö mig så står det 0 kr lån i maj månad när jag tar ut en rapport från kreditkollen medans lånen visas som senast uppdaterat 30e april, så noll lån
 

johnander

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
5 Oktober 2018
Meddelanden
698
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Fö mig så står det 0 kr lån i maj månad när jag tar ut en rapport från kreditkollen medans lånen visas som senast uppdaterat 30e april, så noll lån


Gjorde samma det är ett streck ”-” men kan det betyda o då?
Längre mer i rapporten listas ju allt. Tänker jag sökte upplåning och där har jag både kreditkort o lån

Hoppas på att det stämmer iaf :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp